SVHB en de club in gesprek

Woensdag 19 juni heeft er een goed gesprek plaatsgevonden tussen de directie van de club, vertegenwoordiger vanuit Bolt en supportersvertegenwoordigingen.
Hierbij waren Natascha van Grinsven-Admiraal, Joris Mathijsen, Emilië van Duijn present namens de club. Vanuit Bolt sloot Scott McLachlan aan en daarnaast was Koos Roeg als SLO aanwezig.
Vanuit de supporters namen SVHB, Fansupport, FCDH en ADOKids deel aan het gesprek.

Een verslag van dit uitgebreide gesprek volgt zo snel mogelijk.

Een verslag van dit uitgebreide gesprek volgt zo snel mogelijk.

Sign Up to Our Newsletter

Be the first to know the latest updates

[yikes-mailchimp form="1"]