ADOratie

ADOratie is het magazine van Supportersvereniging Haagsche Bluf. ADOratie wordt met passie gemaakt voor en door supporters. Naast redactionele bijdragen krijgen ook supportersgroepen en fansites een podium. De onderwerpen in het blad variëren van human interest en wedstrijdverslagen tot wetenswaardigheden. Niet alleen het heden, maar ook het verleden van de club wordt belicht.

Verspreiding

ADOratie verschijnt vier keer per jaar, zowel digitaal als gedrukt (in beperkte oplage). Het blad wordt via de website van de club verspreid en seizoenkaarthouders krijgen een mail als het blad verschijnt. En uiteraard kun je alle voorgaande edities hier ook lezen!

De gedrukte exemplaren worden verspreid via vaste verspreidingspunten in de regio.

De redactie

De redactie van ADOratie bestaat uit de volgende vrijwilligers:

LAATSTE verschenen BLAD

Ruud Albracht
Corrie Christiaanse
Peter Helleman
Katja Lieffers
Eindredactie
Rob van de Ven
Fotograaf
Wouter Wassenaar
Websitebeheerder / redactielid