Een bericht vanuit Groningen

Hartelijk welkom voor supporters ADO Den Haag

Aan het begin van het seizoen 2019-2020 besloten de Supportersverenigingen van FC Groningen en ADO Den Haag een voorbeeld te geven wat een gastvrije ontvangst inhoudt. Ze benaderden hun clubs met het verzoek 100 kaarten niet in rekening te brengen bij elkaar en de besparing hiervan aan de SV te geven. Met dit geld kon deze SV dan de uitsupporters van de andere club ontvangen met iets lekkers.

In december 2019 werden wij in Den Haag ontvangen met warme chocolademelk en een broodje worst, er werd toen afgesproken dat wij Den Haag op zo’n zelfde manier zouden ontvangen, maar helaas gooide corona roet in het eten en stond deze wedstrijd een aantal jaren niet op de rol.

Maar…..

A.s vrijdag komt ADO naar Groningen en zullen wij de supporters van Den Haag ontvangen met een gehaktbal en een consumptiemunt voor een biertje of wat anders. Want belofte maakt schuld.

Zo kan het dus ook!

Sign Up to Our Newsletter

Be the first to know the latest updates

[yikes-mailchimp form="1"]